sábado, 29 de enero de 2011

Spoonflower :)

En el concurso de esta semana, este es mi diseño presentado :)
El tema era los arlequines / bufones / payasos o tontos.
In this week-contest, this is my own design posted:
The theme was jokers / jesters / clowns / fools.


Para verlo en detalle, ir a:
To see it's details, go to:

La verdad es que disfruté muchísimo hacerlo, y más aún ver los diseños que han presentado otras personas, están geniales, hay una variedad de estilos FANTÁSTICOS!!! :)
Sino fuera que en mi moneda, se me hace caro comprar telas desde USA, me compraría tantas!!!! me encantan!!!!

I really enjoyed drawing this one, and even more to see all the incredible cute and wonderful designs from other people, there are such a great variety of styles !!!! :)
If it wasn´t that expensive for me (the relation between american dollar and my currency :S) I would be full of fabric from Spoonflower, cause really, I love them, soo many great fabric designers there!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario