lunes, 18 de junio de 2012

A goal / Un objetivo



So, I've been thinking, and I really want to turn my blog into something more active. But, that, it makes no sense if it isn't something useful somehow.
And I just realized how much I'd enjoy to post once in a week maybe, an sketch with a mini story or with a mini learning from my life.
Ohh I'm already loving the idea.
I may have to write down subjects just in case I get a whited mind :D

For now, that little watercolour you see there, was inspired in the idea of being able to carry on with me the people I love, sometimes I wished they were with me in special places, others I just wish I could hug them, or say hi. So, I was dreaming of how cool would be to have a hat of houses, their houses :)
And that's how my Lady was born. A friend says she looks like Lady Liberty. And yes, she does :D
Maybe I was thinking in the liberty of having my beloved ones when I want ;)

He estado pensando, y realmente quiero que mi blog se vuelva más activo. Claro, que no tiene sentido si lo que haga sea sin ninguna utilidad.
Entonces, me dí cuenta, lo bueno que sería, lo mucho que lo disfrutaría si publicase una vez por semana un pequeño boceto, con alguna mini historia, o un mini aprendizaje de mi vida.
Ya me está entusiasmando la idea :D
Por las dudas, tendría que ir teniendo temas anotados por si me quedo en blanco :D

Esa pequeña acuarela la hice pensando en como me gustaría poder llevar conmigo a las personas que amo, a veces hubiera querido tenerlos en lugares especiales, otras quisiera poder abrazarlos o decirles hola. Y me fui soñando que podría tener un sombrero de casitas, sus casitas.
Y así es que como esa niña nació. Una amiga me dijo que le hace pensar a la estatua de la libertad. Y tiene razón, se parece :D La verdad es que, será las ganas de tener la libertad de llevarlos conmigo cuando yo quiero? ;)




1 comentario:

  1. oh! i love this! i'm studying watercolor these days too (: but i can't do as beautiful as you do (:

    ResponderEliminar